Imagine Xiumin

Kau dengan Xiumin jalan jalan pergi taman.Bila dalam perjalanan kau dengan dia nak

balik.Xiumin kemalangan,dia kena langgar dengan sebuah kereta menyebabkan kepala 

dia terluka,tangan dan kaki kiri dia patah.Sampai di hospital doktor cakap

"mungkin jantung dia lemah..nasib awak datang awal,kalau tidak..."kau terus

mengalirkan air mata gembira sebab Xiumin dah stabil.Tetapi,kegembiraan hanya seketika.

Kau terus masuk ke dalam wad Xiumin.Kau tengok Xiumin dah sedar 35%.Kau terus 

menangis bila tengok Xiumin.Kau cakap dekat Xiumin "maafkan saya buat awak macam 

ni..." Xiumin tersenyum dia terus pegang tangan kau."awak..jaga diri kalau saya 

tak ada...saya akan selalu ada biarpun kenangan...maafkan saya sebab tak 

menyempurnakan hati awak...maafkan saya kalau saya akan pergi..saya sayang 

awak..." Xiumin tenung muka kau lama lama.Akhirnya,mata dia tertutup 

rapat,jantungnya tidak lagi berdegup dan Xiumin dah lepaskan tangan kau.Kau 

terkejut kau terus pitam.Kau menangis bila dapat tahu Xiumin dah pergi untuk 

selamanya...

No comments: