Imagine Kris

Kau dah kenal Kris dari kecil lagi tapi semenjak Kris tukar sekolah, kau tak pernah berhubung dengan dia.Satu hari,kau pergi rumah mak ayah kau, kau tengok ada orang lelaki duduk dekat atas sofa tengah tersengih tengok kau.
Kau: "Krissssssss!!!!!!"
Kris:amboi ingat rupanya eh ingat dah lupa
Kau:macam mana aku nak lupa kau kawan rapat aku weh...!
Kris:haha yelah ...
mak denga ayah kau tengok satu sama lain,kau rasa something tak kena.Kau baru nak tanya Kris buat apa dekat sini dia terus aja k kau pergi makan dekat restoran.Kau pun ikut je.
*dekat restoran*
Kau:sedapnya mana kau tahu tempat ni?
Kris:haha tahu lah sebab ada something special dekat sini..
Kau:kau dengan gf kau eh....*fake smile*
Kris:mana ada kau tahulah nanti!
*tiba tiba* datang ramai orang bawak kek sambil nyanyi lagu happy birthday, hari jadi kau 2 hari lepas so kau tahu hari jadi siapa.
Kau:Kris kau eh yang rancang...
Kris:ye sayang..poton kek tu 
*tiba tiba blackout*
Kau:kris...
Kris:*lampu on* *melutut*ya..i love u so much..i miss you so much...i want to marry u, marry me princess? jadi buah hati jantung heart kasih sayang saya eh? will u.. pls say "i will"pls.....*berharap*
Kau:*pandang mak ayah* *dieorang angguk* i will.....to be honest saya dah lama pendam saya cintakan awak sebenarnya...
Kris:saya tahu hati awak...sayang :)

No comments: