Imagine Baekhyun

Baekhyun keluarkan sehelai kertas, dan dia baca di depan kau 

'To my sayang iaitu awak...
saya akan menjaga awak setiap hari setiap masa...saya harap awak akan terima saya seadanya walaupun saya tak sempurna.Saya harap awak sudi menjadi eyeliner kepada saya, saya harap awak akan menjadi hati dan dunia bagi saya.Saya harap awak terima menjadi bintang yang menyinar depan mata saya, saya dah jatuh cinta dengan awak sejak 3 bulan lalu, tapi saya tak mampu mengungkapkan dan saya hanya mampu berterus terang dengan melamar awak sebagai isteri saya seadanya, saya akan sentiasa menyintai awak..ya..untuk setiap masa sayang...saya nak rasa awak memasak untuk saya, mandikan anak anak kita sama sama...shopping sama sama..dan lalui kehidupan sama sama...dengan ini saya, Baekhyun *melutut* ingin awak menjadi isteri saya...*keluarkan cincin*'

Kau hanya tersenyum dan menitiskan air mata bila membaca surat tu, dan itu hanya memori yang manis sebelum kau bersama dengan dia.Dia hanya tinggalkan kau apabila dia ingin selamatkan kau daripada dirompak.Dia hanya mendapat tikaman dan pukulan yang kuat dan menyebabkan tangan dan kaki dia patah, dan dia pergi....meninggalkan hari yang manis.

Kau hanya ingin bersama dengan dia.Dia baru melamar kau, dan itu juga hari yang pahit....sayang kau dekat dia dah tak boleh diungkap...walau pahit macam mana kehidupan kau...kau tetap sayangkan dia...untuk selamanya....

No comments: