Imagine Chen


"saya nak tu..*tunjuk baju kemeja*" Chen cakap macam tu dekat kau bila kau berhenti depan kedai baju.Kau tengok baju tu cantiklah juga, kau pun tengok Chen "boleh.......tapi bayar sendiri eh..." Chen daripada tersenyum dah buat muka sebab kau main main.Tapi dalam hati dia suka cara kau sebab comel.

Kau pun berhenti makan sekejap.Chen duduk depan kau sambil cakap "wahai tuan puteri idaman hatiku....nak makan apa?" kau pun gelak sebab Chen cakap macam tu.Kau pun cakap "tuan puteri nak...." Chen terus potong ayat kau "haaa..nak saya ? boleh aje.."
Kau pun buat muka pelik "ha...start nak perasan" bila kau habis makan dekat tempat tu.Ramai yang masuk kedai tu, kau rasa pelik kenapa ramai sangat.Dalam pukul 9 malam baru sudah makan dari pukul 8:30 malam.Bila waiter tolong kemaskan pinggan atas meja kau.Chen terus pegang tangan kau."sayang...saya sebenarnya...." orang yang sekeliling kau pun menjerit "nak kahwin dengan awak!!" Chen hanya pandang kau.Kau pun rasa betul ke ni? Chen pun terus sarungkan cincin dekat jari manis kau sambil cakap "tuan puteri dah jadi milik saya.. siapa yang ambil dia...jumpa saya...saya sembelih dia..haha saya sayang awaklah sayang...you're mine!!!!!!!!!!"

No comments: