Imagine Kyungsoo



Kau sedar kau hanya fans yang menyintai idol kau.Kau sedar kau hanya berangan menjadi pilihan idol kau.Dan itu hanya keingin dan angan angan.Pada 24/12 exo fanmeeting akan bermula.Kau akan pergi ke fanmeeting tu.

Pada hari tersebut, kau bersiap siap dengan pakaian yang kemas, dengan wangi wangian kau.Kau menggalas beg dan terus ke tempat fanmeeting tersebut.Kau tengok ramai yang datang awal jadi kau hanya duduk di belakang.Kau beratur untuk mendapatkan tanda tangan Kyungsoo.Sebab itu idol kau.

Bila sampai turn kau, kau hanya berdiri di depan Kyungsoo.Kyungsoo mukanya sedikit berubah dan matanya membulat dan mulut dia terbuka dan dia dalam keadaan yang terkejut melihat kau.

Kyungsoo terus bercakap "aa...awak..." kau pun terkejut, Kyungsoo kenal ke aku? Kau terus cakap "nae?" Kyungsoo terus cakap "awak girl yang saya selalu stalk...yang saya selalu tengok dan saya selalu menyintai awak...kenapa cantik sangat awak bila di depan saya ibarat bidadari yang baru turun dari kayangan....saya dah jatuh hati....dengan awak...be mine?"

Kau terkejut sebab angan angan kau dah menjadi yang betul.Kyungsoo terus tanda tangan poster untuk kau dan dia tulis "사랑해요" dia lukis bentuk love yang besar dan tulis dekat tengah "be mine? love you..."

No comments: