Imagine Kyungsoo + Tao

"Ya!! Tunggulah saya!! Penat ni!!" Kau termengah mengah sambil panggil Kyungsoo.Kyungsoo pandang belakang,dia terus lari dekat kau sambil cakap "sayang saya letih ke? naik atas ni sayang...**gendong kau*.Kyungsoo jerit "yaa! beratnya awak! awak makan apa ni sayang? hehe" kau terus hempuk belakang Kyungsoo."Gurau je sayang...."

Sampai dekat puncak gunung.Kyungsoo terus pegang tangan kau sambil cakap "sayang...cantik kan macam awak *cubit pipi kau*.Kau pun cakap "sakitlah.." Kyungsoo tersengih sambil cakap "ololoh...baby saya sakit pipi lah...haha" Kyungsoo terus letak tangan dia atas bahu kau."Ini memori yang paling indah,harap saya tak akan lupa"Kyungsoo cakap sambil tenung kau.Kau hanya tersenyum.Kyungsoo terus biarkan kau dalam pelukan dia.

Kau dengan Kyungsoo terdengar ada orang naik tangga.Kyungsoo pandang belakang dengan terkejut sebab nampak kawan lama dia."sayang ni kawan lama saya nama dia Tao" Kyungsoo kenalkan kau Tao.Kau dengan Tao hanya bersalaman.Kyungsoo terus tarik kau dan terus letak tangan dia atas bahu kau "inilah kekasih aku yang aku paling sayang *usap kepala kau*" kau tersengih tengok Kyungsoo.Tao cakap "eleh kau ni by the way dia cantik" Tao gelak kecil saja.Kyungsoo hanya pandang Tao "aku tahu kau nak bergurau kan dengan aku...".Tao, Kyungsoo dengan kau hanya berbual dan gelak.Bila petang menjelma.Tao cakap "weh aku dah nak balik ni sebab aku kena ambil adik aku so bye ..*lambai*" kau dan Kyungsoo hanya lambai dekat Tao.

Akhirnya kau dan Kyungsoo sahaja di puncak gunung.Kyungsoo cakap "awak..." kau hanya memandang dia, Kyungsoo dengan gementarnya memegang tangan kau sambil melutut "awak...sudikah awak menjadi yang terbaik dalam hidup saya? menjadi hati saya? menjadi hari saya? menjadi malam dan siang saya? menjadi dunia untuk saya? menjadi isteri saya?".Kau rasa terharu sangat.Kau hanya mengangguk sambil tengok Kyungsoo yang masih lagi memegang tangan kau.Dia terus melompat macam budak budak, tiba tiba dia peluk kau dekat ketat sambil cakap "terima kasih sayang..."

No comments: