Imagine Kai

"I'm hungry.sayang~ can you cook for me sayang??*peluk kau*" kau tersenyum bila dalam pelukan Kai.Kau terus cakap "nae...saya akan masak untuk awak *muka cute*"Kau terus ke dapur untuk masak something yang special untuk si dia.Kau penuh dengan semangat, buka laci sana sini, bersepah sana sini.Kai datang dekat dekat kau dia terus peluk belakang kau "sayang...saya sayang awak...jangan pergi?" Kau berpaling ke arah Kai "nae...saya takkan tinggalkan awak sayang..." kau pun sambung memasak.Kai asyik kacau kau, dia lempar tepung dekat kau.

Akhirnya.."yeay sayang saya dah siap masak yeay sayang makan dekat sini!! sayang!!" Kai memanggil kau.Tapi kau tidak menyahut."sayang? sayang...jom makan sayang..." muka Kai berubah sedikit demi sedikit.Dia berjengket pergi ke dapur.Dia terus berlari ke arah kau, dia terus memeluk kau."sayang!!!! bangun!!!! awak janji takkan tinggalkan saya!!!!! sayang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*menangis*" Kai terkejut sebab melihat kau terlentang di atas lantai dengan keadaan perut berdarah akibat ditikam.Kai melihat pintu belakang di daput terbuka dan sehelai tisu untuk pengsankan dia melayang ke atas lantai.

Kai hanya mampu membawa kau ke hospital.Kai asyik pegang tangan kau, sampai di hospital, doktor hanya mampu menggeleng ibarah Kai dah tahu apa maksudnya.Dia hanya mampu terjatuh dengan semangat yang tiada.Kai terus menangis, dia keluarkan sekeping surat yang tertulis "ticket untuk ke Istanbul" Kai ingin kau dan dia pergi honeymoon di Istanbul dan itu hanya keinginan...

No comments: