Imagine Chanyeol

"Oppa...betul ke nak pergi?..." Kau sigh depan phone, Chanyeol hanya reply "hurm..yeah..." kau pun terdiam, betul ke dia nak pergi dekat UK? Untuk apa?.Kau pun reply "Oppa....saya nak dengar lawak awak lagi..." Chanyeol reply "why?" kau pun berdebar tiba tiba kau pun cakap "nothing...ok see u soon oppa saya nak tidur" dalam 5 minit lepastu Chanyeol tak reply message kau.Kau hanya mengeluh depan phone.

Keesokannya, kau pergi ke taman.Kau duduk seorang atas bangku, kau telefon Chanyeol sebab kau tak dapat pergi ke airport."Oppa...take care..i'll miss u...*menangis*" Chanyeol cakap "yeah..i'm sorry sayang...i have to go now so bye sayang love you" dia tutup phone.Dan kau rasa kau akan selalu rindu vitamin untuk kau terus bahagia.Kau terus terlelap dan air mata kau jatuh.Kau rasa letih sangat bila teringat pasal Chanyeol.

"Saya rasa saya akan dengan awak.." "Oppa!!" kau terkejut sebab Chanyeol ada depan mata kau.Kau terus cakap "Oppa...awak ke..." Chanyeol tersenyum dia terus peluk kau."i love you *dia bisikkan ke telinga kau*" kau pun tersenyum dan rasa bahagia datang kembali.Tiba tiba Chanyeol lepaskan pelukan dia terus melutut "sayang....will u marry me sayang? saya akan menjadi vitamin untuk awak setiap hari..akan menjadi yang terbaik untuk awak sayang... i love you so much sayang...."

No comments: